5 stærke tips til træningen

Teamet bag BodyBoss-systemet har arbejdet hårdt på at øge antallet af træninger, vi tilbyder hver uge og sørger for, at du kan få live træningssupport i realtid, så du kan følge træninger i fuld længde så bekvemt som muligt! Som du ved, så har vi forsøgt at forblive så konsekvente som muligt, og vi håber, at du også sætter pris på vores indsats, eftersom vi gør vores bedste for dig. Med det in mente, vil vi gerne dele 5 tips med dig, som kan give dig en succesfuld træning:

  1. Planlæg at træne live: Vi ved godt, at ikke alles kalendere vil passe sammen med vores live træningstider, men gør dit bedste for at ramme mindst én livetræning om ugen! Der er noget særligt ved at deltage på samme tid, hvor andre chefer rundt omkring i landet – og i verden – også får sved på panden. Du kan slutte dig til chatforummet og endda få svar på dine træningsspørgsmål i realtid!
  2. Hold dig hydreret: Drik ikke kun vand under eller efter din træning, men drik i stedet hele dagen lang! Hvis du ikke er hydreret, kan din krop ikke præstere på sit højeste niveau. Ved at holde dig hydreret hjælper du din krop med at regulere kropstemperaturen og erstatte væske tabt gennem sveden.
  3. Varm op: Hvis du har travlt, kan man let blive fristet til at skippe de første minutters træning og hoppe direkte videre til at bruge din BodyBoss. Modstå denne fristelse til at skippe opvarmningen! De få minutters opvarmning gør så meget for din krop og forbereder dig på den intensitet, som er på vej. Opvarmning øger din blodgennemstrømning, hjerterytme og cirkulation, samtidig med at det løsner op i dine muskler og led – alt sammen medvirkende til at forebygge skader. 
  4. Tjek din teknik: Hvis du har deltaget i nogle af Dinas live træninger for nyligt, så har du fået masser af tips til din teknik under nogle af vores mest populære træningsøvelser! Ved at sikre, at du har den korrekte teknik og placering, får du også mest muligt ud af hver bevægelse. Placér et spejl i nærheden af dit træningsområde og tjek din teknik fra tid til anden for at sikre, at du hele tiden er på rette vej.
  5. Pres dig selv: Vi starter allesammen ud på vores eget fitnessniveau – uanset om du ser dig selv som værende begynder eller end øvet bruger, skal du sørge for at presse dig selv under din træning. Tilpas dine bånd til de positioner, der passer til dig og gå herefter lidt længere, end du troede, du kunne! Hvis du har været hos os i et stykke tid, så tilføj et ekstra sæt bånd eller forkort dine bånd for at tilføje ekstra modstand og få endnu mere ud af træningen!